TFF duyurdu: Süper Lig'de takımların harcama limitleri belli oldu

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), 2026-2027 sezonu için Süper Lig ekiplerinin takım harcama limitlerini açıkladı. Yeni sezonda en yüksek harcama limiti son şampiyon Galatasaray'a verilirken, en düşük limit Alanyaspor'un oldu.

TFF duyurdu: Süper Lig'de takımların harcama limitleri belli oldu
23 Haziran 2026 - 15:06
TFF Kulüp Lisans Kurulu, 22 Haziran 2026 tarihinde gerçekleştirdiği toplantıda, 2026-2027 sezonu Süper Lig takım harcama limitlerini belirledi.
Galatasaray 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 liralık harcama hakkıyla listenin zirvesinde yer aldı. Sarı-kırmızılıları 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 lirayla Fenerbahçe, 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 lirayla Beşiktaş ve 2 milyar 530 milyon 783 bin 285 lirayla Trabzonspor takip etti.

Süper Lig harcama limitleri şu şekilde:
Galatasaray – 9.006.596.835 TL
Fenerbahçe – 6.330.032.702 TL
Beşiktaş – 4.123.397.974 TL
Trabzonspor – 2.530.783.285 TL
Çaykur Rizespor – 1.817.301.750 TL
Samsunspor – 1.124.529.320 TL
Konyaspor – 1.101.846.407 TL
Başakşehir – 1.099.918.616 TL
Kocaelispor – 953.682.308 TL
Erzurumspor FK – 893.261.956 TL
Amedspor – 893.261.956 TL
Çorum FK – 893.261.956 TL
Gaziantep FK – 817.925.936 TL
Gençlerbirliği – 805.716.149 TL
Eyüpspor – 801.174.603 TL
Göztepe – 678.239.611 TL
Kasımpaşa – 647.958.968 TL
Alanyaspor – 571.608.883 TL

YORUMLAR

  • 0 Yorum