A Milli Kadın Voleybol Takımı, Çin'i 3-2 mağlup etti

2026 Voleybol Milletler Ligi’nin Ankara’da düzenlenen 2. etabının 4. maçında A Milli Kadın Voleybol Takımı, Çin’i 25-21, 26-28, 23-25, 25-16, 15-12’lik setlerle 3-2 mağlup etti. Milliler, 8 Temmuz’da Japonya etabında Polonya ile karşılaşacak.

A Milli Kadın Voleybol Takımı, Çin'i 3-2 mağlup etti
22 Haziran 2026 - 16:32

Karşılaşmaya iyi başlayan Türkiye, 12-8 öne geçti. Vargas ile etkinliğini arttıran ay-yıldızlı ekip, farkı 6 sayıya çıkardı: 16-10. Milli takım, Çin'in son bölümde farkı erittiği seti 25-21 kazanarak 1-0 öne geçti.
Etkili mücadelesini ikinci sete de taşıyan A Milli Takım, 16-10 öne geçti. Ancak Çin, son bölümde ay-yıldızlı ekibin hücum ve savunmada yaptığı hataları iyi değerlendirerek seti 28-26 aldı ve durumu 1-1 yaptı.



Salon: Ankara

Hakemler: Ovuka Sinisa (Bosna Hersek), Koutsoulas Michail (Yunanistan)

Türkiye: Berka Buse Özden, Yaprak Erkek, Elif Şahin, Melissa Vargas, İlkin Aydın, Sinead Jack, Gizem Örge (L), (Cansu Özbay, Hande Baladın, Eylül Akarçeşme Yatgın, Defne Başyolcu, Saliha Şahin)

Başantrenör: Daniele Santarelli

Çin: Yushan Zhuang, Xin Tang, Zixuan Zhang, Zhongnan Guo, Aoqian Wang, Chenxuan Li, Mengjie Wang (L), (Yuhan Dong, Yuanyuan Wang, Shengyu Xie, Xiangyu Gong, Houyu Chen, Feifan Ni, Shuming Yang)

Başantrenör: Cai Bin

Setler: 25-21, 26-28, 23-25, 25-16, 15-12

Süre: 157 dakika


YORUMLAR

  • 0 Yorum